۱۱ پیشنهاد خرید گردنبند برای دختران

به دنبال گردنبندی خاص و دخترانه هستید؟ با وجود گزینه های بسیار زیاد موجود در بازار، انتخاب گردنبند مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. با کمی توجه، هرکسی می تواند گردنبند مناسب خود را پیدا کند.هنگامی که قصد خرید طلا و جواهر را دارید، انتخاب یک سایت خرید آنلاین گزینه خوبی می باشد ، فروشگاه های آنلاین طیف گسترده ای از جواهرات را با طرح ها ی متنوع و با هزینه مناسب ارائه می دهند.با استفاده از گردنبندهای زیبایی که در ادامه مقاله معرفی خواهیم کرد به روز و جذاب خواهید بود ...

۱۴۰۰ چهارشنبه ۵ خرداد
1777 بازدید
۱۱ پیشنهاد خرید گردنبند برای دختران

به دنبال گردنبندی خاص و دخترانه هستید؟ با وجود گزینه های بسیار زیاد موجود در بازار، انتخاب گردنبند مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. با کمی توجه، هرکسی می تواند گردنبند مناسب خود را پیدا کند.
هنگامی که قصد خرید طلا و جواهر را دارید، انتخاب یک سایت خرید آنلاین گزینه خوبی می باشد ، فروشگاه های آنلاین طیف گسترده ای از جواهرات را با طرح ها ی متنوع و با هزینه مناسب ارائه می دهند.
با استفاده از گردنبندهای زیبایی که در ادامه مقاله معرفی خواهیم کرد به روز و جذاب خواهید بود ...



۱. گردنبند طلا قلب

 

گردنبندهای قلبی دارای یک طرح اولیه کلاسیک بوده و مناسب زنان و دختران هستند. این نوع گردنبند طلا نشان دهنده ظرافت دخترانه بوده و درخشش شما را دو چندان می سازد .

 

گردنبند طلا قلب

۲. گردنبند طلا زنجیری

 

گردنبند های زنجیری با جلوهی ساده ای که دارند، با هر لباسی به زیبایی نمایان می گردند ، این گردنبندها به خصوص در سالیان اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

 

گردنبند طلا زنجیری

۳. گردنبند طلا دختر رقاص


این محصول هدیه ای عالی برای دختران کوچک، دانش آموزان و دخترانی که علاقه مند به رقص هستند، می باشد . در کنار هم قرار گرفتن فلز طلا و سنگ های براق جذابیت این محصول را دو چندان می سازد .
گردنبند رقص بالرین برای دختران جوان با ظاهری زیبا ساخته شده است. آنان عاشق این طرح اند و از آن الهام می گیرند تا به آموختن رقص بپردازند.

 

 

۴. گردنبند حروف الفبا


دختران جوان به این نوع گردنبند ها علاقه ی خاصی خاصی دارند . شما می توانید حروف الفبا را بر اساس آغاز نامتان یا هر حرفی که برای شما مفهموم خاصی دارد انتخاب کنید.

 


۵. گردنبند طلا لاریت Y شکل (Lariat)


اگر می دانید لاریات چیست، می توانید شکل ظاهری این گردنبند طلا را تصور کنید. گردنبند لاریات بدون هیچ قفلی طراحی شده است، یک گردنبند طلا شبیه روسری است که به دور گردن می پیچد و فقط یک رشته آن از رشته دیگر آویزان است و در برخی از موارد دارای گره ای بر روی قفسه می باشد . گاهی این نوع گردنبند ها ، گردنبند لاسو (lasso) نیز اطلاق می شود . اگر بعد از بستن گردنبند به آن نگاه کنید، غالباً شکل آن Y است و در بعضی موارد، به قسمت پایین آن آویزی متصل است تا جلوه ای بهتری به آن ببخشد. شما می‌تپانید با خرید گردنبند طلا لاریات در گردن های U شکل ظاهری بینظیر دارد و برای هر دو مناسبت های رسمی و غیر رسمی بسیار مناسب است، بنابراین شما می توانید از این نوع گردنبند در یک مهمانی ساده و یا یک جلسه هیئت مدیره استفاده کنید ، مطمئن باشید اگر گردنبند طلا لاریت را به عنوان یک سبک استایل انتخاب کنید ، می توانید از زیبایی و ظرافتی که لیاقت آن را دارید لذت ببرید. این نوع گردنبند ها را می توانید در طول های مختلف مشاهده کرده و از زیبایی آنها برای هر چه بهتر نمایان ساختن ظاهر خود استفاده کنید .

 


۶. گردنبند طلا مهره دار


گردنبندهای مهره دار با ظاهر ساده ای که دارند، برای هر سنی مناسب هستند . می توانید این گردنبندها را در مناسبت ساده‌ یا به صورت روزمره استفاده کنید .این نوع گردنبند ها برای اکثر لباسها و رنگها و انواع خطوط و شکل گردن مناسب هستند .

 

 

گردنبند طلا مهره دار

 

۸. گردنبند طلا طرح ستاره


گردنبند طرح ستاره نشان دهنده ی روح آزاد شماست. این نوع گردنبندها که در سایزهای مختلف موجود می باشند را می توانید با گردنبند های دیگر ترکیب کنید و بر زیبایی استایل منحصر به فرد خود بیفزایید .


گردنبند طلا طرح ستاره


۹. گردنبند طلا طوق (Torque)


Torque به صورت حلقه های طلا با جلوی باز و بدون قفل است. این گردنبند طلا انتخاب خوبی برای حضور دختران در مجالس رسمی می باشد . لباس های شب ساده و رسمی موجب دو چندان شدن زیبایی این گردنبند می شود.

 

 

۱۰ .  گردنبند طلا Negligee



این نوع گردنبند طلا شامل یک زنجیر به همراه با یک جفت آویز نامتقارن و غیر هم طول است که اغلب به یک میله ی نازک متصل می شوند . آویزها می توانند شامل سنگ های قیمتی مانند یاقوت، الماس ، یاقوت کبود و یا ترکیبی از دو نوع مختلف سنگ یا مروارید باشند . این نوع گردنبندها به خاطر ظاهر متفاوتی که دارند مناسب دختران جوان هستند.

 

 

۱۱. گردنبند طلا کلار Collar


این نوع گردنبندها مناسب زمانهایی هستند که لباسهای یقه باز، ژاکت های یقه اسکی و لباس های یقه قایقی می پوشید . این گردنبندها اغلب از سه رشته تشکیل شده اند و تقریبا برای هر نوع استایلی مناسب هستند، البته بیشتر افراد از آن ها در مجالس رسمی استفاده می کنند.

اکنون که گردنبندهای متناسب با سن خود را شناخته اید، زمانی مناسبی برای خرید است. با توجه به مشکلات خرید حضوری و پاندمی موجود می توانید با خرید آنلاین محصول موردنظرتان را از میان هزاران محصول موجود در طرح ها و اندازه های مختلف انتخاب کنید و آن را به سادگی درب منزل دریافت نمایید .

 

 

 

دیگر مطالب مرتبط در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر تانیاگلد:

مروری بر آخرین ترندهای انگشتر طلا سفید در سال 2021

مروری بر انواع ترند دستبند طلا النگویی زنانه در سال 2021

مروری بر طراحی نیم ست طلا خورشیدی

 

 

«با ذکر منبع، کپی این مطلب بلامانع است»