با این پنج راهکار، گردنبندهای چند لایه‌ی خود را شبیه مدل‌ها بپوشيد!

استفاده از گردنبندهای چندلایه زیبایی خاصی به استایل شما میدهد و میتوانید با استفاده درست از این گردنبندها در هر محفلی بدرخشید .

۱۳۹۹ چهارشنبه ۷ خرداد
1302 بازدید
با این پنج راهکار، گردنبندهای چند لایه‌ی خود را شبیه مدل‌ها بپوشيد!

اگر به استایل گردنبند طلا چند لایه (Layered Necklaces) علاقه مند هستید اما چندان مطمئن نیستید چگونه باید آن ها را با يكديگر هماهنگ كرد، این مطلب را تا انتها دنبال کنید. در این مقاله ما به شما می گوییم چگونه می توانید با پوشيدن گردنبند های چند لایه ظاهری همانند مدل های معروف دنیا داشته باشيد !
از سوی ديگر شما نکات بسیار خلاقانه و جالبی درباره ی پوشیدن این گردنبند ها خواهید آموخت. استفاده از گردنبند ها در كنار يكديگر، طرح ها و ترکیب های زیبایی را به همراه خواهد داشت که بسیار جالب بوده و با هر لباسی که به تن داشته باشید شیک و منحصر به فرد جلوه می کنيد.


نحوه ی چگونگی استفاده از گردنبند های چند لايه :

از راهکارهای رايج این استایل می‌توان به استفاده ی همزمان از لایه های مختلف گردنبند در كنار هم نام برد.
همچنين با اضافه كردن آويز و لاکی چارم ( lucky charm ) هایی که با سليقه و ذوق شخصى خود انتخاب کرده ايد و نشان از طبيعت و خلق و خوی شما دارند، مى توانيد خيلى آسان شخصيت خود را بيان كنيد. به عبارتى، لباس و جواهرات هرشخصى تا حدودی روحيات آن فرد را نشان مى دهد بنابراين خالی از لطف نيست كه از گردنبند هاى چند لايه استفاده كرده و همانند يك مدل بدرخشيد .

1. زنجیر بدن (Body Chain) را با گردنبند ظریف خود بپوشيد
زنجیرهای بدن بدون شک یکی از انواع استایل به روز و شیک زیورآلات به شمار می روند که پوشیدن آن ها کمی شجاعت و ریسک پذیری می خواهد . بنابراین اگر هنوز آماده نیستید که از حاشیه امن خود بیرون بیایید، ممکن است برای انتخاب این استایل دچار تردید شوید. با این حال، احساس آزادی کنید و اين استايل را مورد امتحان قرار دهيد چرا که اگر آن ها را با لباس خود بپوشيد، به آسانی با پوشش شما منطبق شده و زيبايي شما را دو چندان می سازد .
این استایل بسیار جذاب بوده و این امکان را به شما می دهد که در تمام طول سال آن را استفاده کنید بی آنکه از مد به دور باشيد . همچنین ترکیبی از زنجیر بدن با هر کدام از انواع گردنبندهای طلای زنانه و ظریفی که دارید می تواند با لباس شب شما همسو بوده و جذابیت شما را دو چندان کند.
زنجیرهای بدن را می توان با لباس های یقه باز پوشيد و خلاقیت و اصالت این استایل را چند بار به نمایش گذاشت اما بيشتر مواقع آن ها را با لباس های یک دست (مونوکروم) تیره می پوشند تا جلوه ی منحصر به فرد خود را تمام و کمال نشان بدهند. بی شک با انتخاب این استایل ، شما زیباتر و جذاب تر از همیشه به چشم خواهید آمد.
2. گلوبند(Choker) مینیمال خود را با گردنبند ظریف بپوشيد تا با ظاهر شيك و جذاب خود بدرخشيد
برای آن که ظاهری مینیمال و شیک داشته باشید باید از ترکیب طرح های ساده و چشم نوازی استفاده کنید که نه تنها به روز هستند، بلکه اعتماد به نفس و جذابیت ظاهری شما را چندین برابر می کنند.
شک نکنید که زیبایی در سادگی نهفته است و از نكات مثبت آن مي توان به اين موضوع اشاره كرد كه اگر جواهرات مینیمال را انتخاب کنید دیگر مجبور نیستید همیشه گردنبندهای زیادی داشته باشید.
برای رسیدن به این نوع پوشش سعی کنید یک گردنبند طلای ظریف یا گلوبند را با یک لایه گردنبند دیگر بپوشيد . از اين رو می توانيد پوشش خود را با زیورآلات مینیمال ترکیب کنید تا که ظاهر ساده، جذاب و مدرن این طرح ها را حفظ کنید.

گردنبند چندلایه

3. گردنبند چندلایه ی خود را با استایل روزمره همگام سازيد
اگر که می خواهید ظاهرى منحصر به فرد داشته باشيد، به شما توصیه می کنیم که در مجموعه ى خود یک جای خالی برای گردنبند های چند لایه کنار بگذارید. امروزه همه ى ما زندگي روزمره اى را تجربه می کنیم که پیدا کردن پوشش مناسب با آن ممکن است برایمان بسیار وقت گیر باشد. با در نظر گرفتن این نکته، گردنبند های چند لایه می توانند برای شما جایگزین مناسبی باشند تا در کوتاه ترین زمان به زيباترن و جذاب ترين پوشش دست يابيد .
شما می توانيد یک لاکی چارم ساده و زیبا را با لباس روزمره و يا با لباس هاى رسمی خود بپوشيد و همواره ظاهری دلربا داشته باشيد .

4. ترکیب کردن گردنبند های مختلف برای یک پوشش فردی و کاملا منحصر به فرد
از اینکه گردنبندهای ظریف را با زنجیر طلای ضخيم خود بپوشید نترسید. این پوشش می تواند به عنوان یک خلاقیت يا ویژگی فردی در نظر دیگران به چشم آيد .
گردنبندهای مختلف را ، در تمامی ابعاد در كنار يكديگر بپوشيد تا به معنای دقیق کلمه به پوشش منحصر به فرد خود دست پیدا کنید. شاید برای خیلی از افراد در کنار هم نمايان ساختن گردنبند های مختلف شجاعت زيادی را بطلبد ، اما شما می توانید با كنار هم قرار دادن گرنبند های خود طرحی جديد را ايجاد کنید.

5. گردنبند های مروارید برای پوششی کلاسیک
گردنبندهای مروارید ترکیبی بسيار زيبا و کلاسیک هستند که هیچگاه از مد به دور نبوده و تكراری نمی‌ شوند!
معمولا در مراسم ازدواج گردنبند يکی از اركان اصلی پوشش فرد مي باشند. گردنبندهای مروارید نه تنها بهترین انتخاب برای مراسم ازدواج هستند بلکه در کنسرت های موسیقی، سینما ، تئاتر و مراسم رسمی یا هر کجا که بتوانيد علاقه ی خود به استایل کلاسیک نمايان سازيد ، زيبایی خود را به رخ می‌ كشند .
گردنبندهای مروارید همواره با خودشان اعتماد به نفس و منزلت اجتماعی همراه می آورند. بنابراین توصیه می کنیم که هیچوقت برای امتحان کردنشان تردید نکنید چرا که اين نوع پوشش با هر لباسی به چشم میآيد.
با استفاده از نكاتی ذكر شده گردنبند های خود را در كنار هم بپوشيد و همواره در مهمانی ها و محافل خود بدرخشيد.
امیدواریم که مطالب حاضر برای شما مفید بوده و در طراحی و پوشش گردنبند چند لایه ی موردعلاقه تان کمک کرده باشد.
از هنر پوشيدن گردنبندهای طلا در كنار يكدگر لذت ببرید!

 

 

دیگر مطالب مرتبط در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر تانیاگلد:

جدیدترین مدل های حلقه نشان 2020

مدل انگشتر طلا2020

نکات ضروری در خرید طلای دسته دوم

 

«با ذکر منبع، کپی این مطلب بلامانع است»