مروری بر انواع مدل های گوشواره بچگانه در سال ۲۰۲۱

مشخصات گوشواره؛ قیمت روز بازار؛انتخاب گوشواره ی مناسب برای کودکان ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. شما باید گوشواره‌ای را

۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت
748 بازدید
مروری بر انواع مدل های گوشواره بچگانه در سال ۲۰۲۱

کودکان معمولا به اکسسوری‌ها بسیار علاقه مند‌ هستند. گوشواره یکی از انواع اکسسوری‌های محبوب کودکان به شمار می‌رود. انتخاب یا خرید گوشواره طلا مناسب برای کودکان ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. شما باید گوشواره‌ای را انتخاب کنید که به گوش فرزندانتان آسیب نرساند. با ما همراه باشید تا مروری بر انواع مدل های گوشواره بچگانه داشته باشیم.

 

گوشواره بچه گانه

نکات مهم انتخاب گوشواره بچگانه

اگر شما به تازگی صاحب فرزند شده باشید، احتمالا دنبال یک جفت گوشواره دخترانه فانتزی و خوشگل می گردید. سوراخ کردن گوش نوزاد و کودک طی سالیان اخیر جنجال زیادی به پا کرده است ولی اگر فرزند شما در سنین بالاتر تمایل دارد از گوشواره استفاده نماید، شما می توانید او را راهنمایی کنید. مدل های گوشواره بچگانه گستره ی تنوع بالایی دارند و ممکن است انتخاب را برای شما و فرزندتان سخت کند، پس بهتر است به برخی نکات مهم درانتخاب گوشواره بچگانه توجه کنید.


جنس گوشواره بچگانه را نادیده نگیرید!


هنگامی که قصد خرید گوشواره طلا بچه گانه را دارید مهم‌ترین پرسشی که مطرح می شود این است که کدام جنس برای گوشواره بچه گانه مناسب تر می باشد؟ یا از میان طلای 14 عیار و 18 عیار کدام یک را انتخاب کنم؟ آیا می‌توانم به سراغ گوشواره های ااسترلینگ بروم؟
ما به شما توصیه می‌کنیم از گوشواره 14 و یا 18 عیار به عنوان اولین گوشواره طلا بچگانه استفاده نمائید. چرا که گوش کودکان بسیار حساس است ، بنابراین، گوشواره مورد نظر شما بهتر است پوشش ضد حساسیت داشته باشد.
به خاطر داشته باشید که گوشواره جنس استیل و سایر انواع بدلیجات انتخاب ایده آلی برای گوشواره کودک به شمار نمی‌روند.


به ابعاد و اندازه گوشواره بچگانه توجه کنید!

واقعیت این است که شکل و ضخامت لاله گوش لزوما به سن کودکان ارتباط ندارد واحتمال دارد لاله گوش فرزندتان کوچک و نازک یا بزرگ و ضخیم باشد. مدل گوشواره بچگانه باید بر اساس شکل و ضخامت لاله گوش فرزندتان انتخاب شود.
حال به اطلاعات زیر توجه فرمایید تا متوجه شوید چگونه باید گوشواره کودک را بر اساس ابعاد و اندازه آن انتخاب کنید.
▪️ کوچک ‌ترین ابعاد گوشواره‌ از 8/ 1 اینچ تا 16/3 اینچ می‌باشد. این سایز گوشواره برای نوزادان و کودکانی که اندازه ی لاله گوش آن ها کوچک و نازک می باشد ایده آل است.
▪️ گوشواره با اندازه متوسط برای کودکان (به جز نوزادان)، نوپایان و دختران جوان بسیار مناسب می باشد که اندازه ی آن 4/1 اینچ است .
معمولاً طول میله پشت گوشواره ها بین 8 الی 9 میلی‌متر است با این حال میله پشت برخی از انواع مدل های گوشواره بچگانه دارای طول کمتر و یا بیشتر می‌باشد.


مروری بر انواع طرح‌های گوشواره بچگانه


مدل‌های زیر بیشتر برای کودکان و نوپایان مورد استفاده قرار می‌گیرد:
گوشواره طلا میخی با بست پیچی
گوشواره طلا حلقه‌ای و هاگی کوچک
گوشواره ی آویزدار دخترانه؛ گوشواره ی آویزدار کوچک و گوشواره ی دارای بست اهرمی برای دختران جوان و کودکانی که لاله گوش کوچک آن ها کوچک است ایده آل می باشد.
با ما همراه باشید تا در ادامه مروری بر انواع مدل‌های گوشواره بچگانه داشته باشیم.

 

• مدل گوشواره ی انیمیشن یخ زده ( frozen )

با مجموعه گوشواره های میخی بچگانه مدل انیمیشن یخ زده عشق خود را نسبت به کودکان نشان دهید.
مجموعه ی گوشواره بچگانه فوق شامل یک جفت گوشواره ی میخی با طرح دانه برف می باشد که دارای بلورهای شفاف آبی و سفید است و همچنین مدل ساده ی آن دارای سنگ اوپال است.
زیبایی و دوام مجموعه فوق غیرقابل انکار است.

مدل گوشواره ی انیمیشن یخ زده

 

• گوشواره مدل هاگی پروانه‌ای

طرح بالا یکی از انواع ترندهای مدل گوشواره بچگانه در سال 2021 می باشد.
این مدل گوشواره به اسم گوشواره مدل هاگی شناخته می‌شود. ابعاد 10 میلی‌متری مدل هاگی بر اساس سایز لاله گوش کودکان طراحی شده است.
سنگ‌های به کار رفته روی بال پروانه از جنس کوبیک زیرکونیا است، درخشش این نوع سنگ‌ها بی نظیر بوده و هم تراز با شفافیت نگین الماس می‌باشند.

 

 

در صورت تمایل برای خرید این طرح با شماره 02144035278 تماس بگیرید.

 

• گوشواره مدل ماه کریستالی رنگارنگ

جذابیت بصری برای کودکان بسیار اهمیت دارد ،آن‌ها بیشتر جذب رنگ و لعاب می‌شوند. این مدل گوشواره میخی دارای طرح هلال ماه است و طراحان با تعبیه انواع کریستال های رنگی جلوه و تلالو آن را بیشتر کرده اند و به راحتی با لباس‌های روزمره کودک ست می‌شود.

 

 

در صورت تمایل برای خرید این طرح با شماره 02144035278 تماس بگیرید.



• گوشواره مدل قلب آبی مینایی

این طرح از انواع مدل های گوشواره بچگانه کلاسیک است. این مدل از یک قلب صاف و تخت تشکیل شده است که روی آن با کریستال‌های سفید، آبی روشن تا آبی مینایی تزئین شده است. تعبیه هوشمندانه ی انواع نگین‌های آبی و سفید باعث شده است تا شما با یک محصول منحصر به فرد روبرو شوید.

 

گوشواره مدل قلب آبی مینایی

• گوشواره ی مدل میناکاری صورتی اکلیل دار


شکل و شمایل قلب یکی از انواع مدل های گوشواره بچگانه کلاسیک محسوب می‌شود.


محصول فوق از طلای 18 عیار ساخته شده است و روی آن میناکاری شده ، که جلوه‌ی آن را هر چه بیشتر درخشان ساخته وزیبا تر نشان می دهد

 

 

در صورت تمایل برای خرید این طرح با شماره 02144035278 تماس بگیرید.

 

• گوشواره مدل میکی ماوس و مینی ماوس

مجموعه ی طرح گوشواره کودک بالا شامل دو طرح جداگانه می‌باشد.
یک جفت صورت میکی ماوس و مینی ماوس مجموعه ی گوشواره ی فوق را تشکیل داده است. تعبیه نگین‌های سفید بر روی سطح گوشواره‌ها باعث شده است شاهد درخشش و تلالو خیره کننده ی آن باشید.
این گوشواره از جنس طلا بوده و یک هدیه خاص برای دوستداران انیمیشن‌های دیزنی به شمار می‌رود.

 

گوشواره مدل میکی ماوس و مینی ماوس

 

 

 منبع:

https://www.thejewelryvine.com/buying_baby_earrings/
https://www.hsamuel.co.uk/webstore/l/kids-earrings/?Pg=3

 

 

دیگر مطالب مرتبط در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر تانیاگلد:

مدل های دستبند طلا با سنگ

مروری بر طراحی نیم ست طلا خورشیدی

مروری بر ترند نیمست طلا توری جدید

 

 

«با ذکر منبع، کپی این مطلب بلامانع است»