انواع مدل‌های گردنبند عشق در سال 2021

گردنبند طلا مدل عشق یک طرح با تم رمانتیک و عاشقانه است. این مدل گردنبند برای خانم ها و آقایان قابل استفاده می باشد.

۱۴۰۰ جمعه ۳۱ ارديبهشت
1156 بازدید
انواع مدل‌های گردنبند عشق در سال 2021

گردنبند طلا مدل عشق یک طرح با تم رمانتیک و عاشقانه است. این مدل گردنبند برای خانم ها و آقایان قابل استفاده می باشد. ما قصد داریم این مقاله را به معرفی انواع مدل‌های گردنبند طرح عشق اختصاص دهیم. با ما همراه باشید

 

گردنبند طلا تانیاگلد

 

گردنبند طلا طرح عشق؛ یک اکسسوری رمانتیک و عاشقانه

 

گردنبند طلا به عنوان یک اکسسوری محبوب بین آقایان و بانوان شناخته شده است. در این راستا، گردنبند طلای طرح عشق یک مدل گردنبند زیبا است که استفاده از آن میان بانوان متداول می باشد . امروزه می‌توان شاهد بی نهایت انواع مدل گردنبند پسرانه، دخترانه ، زنانه و مردانه بود. ولی مجموعه گردنبند طلای طرح عشق غالباً شامل یک زنجیر طلا و آویز طرح قلب می باشد که به عنوان یکی از زیبا ترین و محبوب ‌ترین طرح ها نیز شناخته می شود .
شما می توانید انواع پلاک‌ها را در شکل و شمایل الله، فروهر و گل مشاهده نمایید و این طرح ها را متناسب با سلیقه ی شخصی انتخاب و خریداری نمایید .

 

گردنبند طرح عشق


مروری بر انواع مدل‌های گردنبند طلا طرح عشق در سال 2021


گردنبند طلا طرح عشق تنها محدود به شکل آویز قلب نیست ، شما می توانید شاهد انواع متفاوتی از مدل های گردنبند طرح عشق با متریال های متفاوت باشید مانند استیل، طلا ، نقره یا بدلیجات همراه با زنجیرهایی که از مهره یا سنگ های متفاوت مانند آمیتیس، اوپال، توپاز، عقیق، فیروزه، مروارید و یاقوت دانه اناری که با زیبایی هر چه بیش تر جلوه گری می کنند .
علاوه بر این، شما می توانید با مشاهده ی آیتم‌های مختلف گالری نیم ست و یا ست کامل طلای طرح عشق را سفارش دهید.


حال، ما در ادامه مقاله قصد داریم شما را با انواع مدل های گردنبند طلا طرح عشق در سال 2021 آشنا کنیم.


▪️ گردنبند طلا مدل نیکوکاری عاشقانه

این مدل گردنبند طلا دارای یک آویز زیبا و متفاوت می باشد. آویز این گردنبند نماد نیکوکاری است و با یک دست باز که دارای قلب می باشد نشان داده می‌شود.
طراحی ظریف و نوستالژیک این آویز از طلای 14 عیار و همچنین، نگین یاقوت دانه اناری در شکل و شمایل قلب تشکیل شده است. این آویز به گونه ای طراحی شده است که بر روی استخوان ترقوه قرار بگیرد. این گردنبند بهتر است به صورت تک استفاده شود.

 

 

در صورت تمایل برای خرید این طرح با شماره 02144035278 تماس بگیرید.

 


▪️ گردنبند طلا مدل قلب مقدس


این گردنبند طلا دارای آویز قلب مقدس می باشد که نماد قلب حضرت مسیح (ع) است و نشان دهنده عشق بی حد و اندازه پروردگار به بشر می باشد. بهتر است این گردنبند به صورت تک استفاده شود زیرا استفاده این مدل گردنبند به صورت لایه لایه‌ای باعث می شود جلوه ی کمی داشته باشد .

 

 

در صورت تمایل برای خرید این طرح با شماره 02144035278 تماس بگیرید.

 


▪️ گردنبند طلا مدل قلب میناکاری با سنگ اوپال


گردنبند طلا فوق از یک آویز قلب میناکاری شده همراه با یک نگین الماس می‌باشد. این آویز با زنجیر طلای 14 عیار تکمیل شده است. این آویز زیبا استعاره‌ای از عشق و احترام می‌باشد. اندازه ی زنجیر طلا به گونه ای می باشد که هنگام استفاده بالای قلب شما قرار گیرد.

 

در صورت تمایل برای خرید این طرح با شماره 02144035278 تماس بگیرید.

 


▪️ گردنبند طلا مهره‌ای عشق

استفاده از چرم در گردنبندهای طرح عشق چندان مرسوم نیست. این مدل از دو گردنبند مهره‌ای تشکیل شده است و دارای یک آویز قلب طلا نیز می‌باشد. گردنبند طلا مهره‌ای معمولا به صورت لایه لایه استفاده می‌شود. بهتر است بدانید گردنبند مهره‌ای فوق برای استفاده روزمره بسیار مناسب است.

 

در صورت تمایل برای خرید این طرح با شماره 02144035278 تماس بگیرید.


▪️ گردنبند طلا مدل عشق مدرن


برند سواروسکی با ارائه کالکشن عشق جدید از این باور الهام گرفته است که چشم روزنه‌ای رو به قلب انسان می باشد. شما می توانید با انتخاب و استفاده از آخرین کالکشن سواروسکی عشق را تجربه کنید. گردنبند عشق سواروسکی شامل دو نوع نگین و یک پلاک چشم همراه با طراحی مژه مشکی و سایه می‌باشد و جزو مدل های فانتزی و دخترانه است .

 

گردنبند طلا مدل عشق مدرن
▪️ گردنبند طلا مدل آغوش


این گردنبند طلا با شکل و شمایل متفاوتش نشان دهنده ی آن است که عشق محدودیتی ندارد. این گردنبند از طلای 14 عیار ساخته شده است. مهم‌ترین نکته در ساخت این گردنبند عدم استفاده از سرب، کادمیوم و نیکل می‌باشد. بنابراین، مدل فوق یک انتخاب ایده آل برای افرادی می باشد که پوست‌ حساسی دارند.

 

 

در صورت تمایل برای خرید این طرح با شماره 02144035278 تماس بگیرید.

 

 

▪️ گردنبند طلا مدل کلاسیک ادوا ابوه


طراح گردنبند فوق "ادوا ابوه"، مدل بریتانیایی می باشد و شما می توانید این خرید گردنبند طلا را به چندین مدل متفاوت استفاده نمایید.

 

گردنبند مدل کلاسیک ادوا ابوه

 

 

 

منبع: 

https://www.pamelalove.com/collections/all-necklaces?page=2
https://www.nordstrom.com/sr/heart-necklace
https://www.swarovski.com/en-TW/p-5483979/New-Love-Necklace-Multi-colored-Gold-tone-plated (https://www.swarovski.com/en-TW/p-5483979/New-Love-Necklace-Multi-colored-Gold-tone-plated/)/
https://www.amazon.com/Necklace-Together-Couples-Anniversary-Birthday/dp/B08M3LY2Z8/ref=sr_1_3_sspa?dchild=1&keywords=Gold+Heart+Necklaces&qid=1620303937&sr=8-3-spons&psc=1&spLa=ZW5jcnlwdGVkUXVhbGlmaWVyPUEyTDdWNkZMVTZDSTk1JmVuY3J5cHRlZElkPUEwNTMzNjM3SlRBWlJTNlhDRjdVJmVuY3J5cHRlZEFkSWQ9QTA1ODE5NDMzRkY5VzVTVzc0Q0RXJndpZGdldE5hbWU9c3BfYXRmJmFjdGlvbj1jbGlja1JlZGlyZWN0JmRvTm90TG9nQ2xpY2s9dHJ1ZQ==
https://www.bloomingdales.com/buy/gold-heart-necklace

 

 

 

 

دیگر مطالب مرتبط در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر تانیاگلد:

مروری بر انواع مدل های گوشواره بچگانه در سال ۲۰۲۱

مروری بر طراحی نیم ست طلا خورشیدی

مروری بر ترند نیمست طلا توری جدید

 

 

«با ذکر منبع، کپی این مطلب بلامانع است»