مروری بر ترند گردنبندهای رولباسی

خرید گردنبند طلا؛ گردنبندهای رولباسی یکی از جدیدترین ترندهای گردنبند به شمار می‌روند که زنجیر بلندی دارند.

۱۴۰۰ سه شنبه ۴ خرداد
1082 بازدید
مروری بر ترند گردنبندهای رولباسی

گردنبندهای رولباسی یکی از جدیدترین ترندهای گردنبند طلا به شمار می‌روند که زنجیر بلندی دارند. تنوع مدل در گردنبندهای رولباسی بسیار زیاد است در این مقاله قصد داریم این ترند را مورد بررسی قرار بدهیم.

 

گردنبندهای رولباسی ؛یکی از جدیدترین ترندهای گردنبند 

امروزه با توجه به تنوع زیادی که در طرح، مدل، عیار، وزن و قیمت گردنبندها وجود دارد انتخاب و خرید آن کار دشواری به نظر می رسد. در سال های اخیر تنوع در طراحی مدل های مختلف گردنبند بسیار زیاد شده است و طراحی بیش تر آن ها ساده، سبُک و مینیمال می باشد. امسال گردنبندهای رولباسی به عنوان یکی از جدید ترین ترندها در صنعت طلا و جواهر مطرح گردیده است .
طول مدل های مختلف گردنبندها متفاوت است ، آن ها از لحاظ میزان بلندی زنجیر به سه دسته اصلی طوق و چوکر و رولباسی تقسیم میشوند .

 

گردنبندهای رولباسی

 

طراحی گردنبند طلا رولباسی فانتزی :

تصور می شود با تنوع زیادی که در مدل های گردنبند طلا رولباسی وجود دارد بتوان به راحتی مدل ایده آل خود را پیدا کرد.
شما قادر خواهید بود گردنبند طلا مورد نظر خود را با توجه به اجرت، وزن و مضامین طراحی آن مانند طرح گل، مدل انتزاعی، دیزاین نامتقارن و ترکیب آن با سنگ انتخاب نمایید . در ترکیب گردنبند طلا همراه با سنگ ، می توان از سنگ های آمیتیس، اوپال، توپاز، جید، فیروزه، رز کوارتز، عقیق، گارنت، لاجورد، لاوا، مالاکیت (مرمر سبز)، مرجان، مروارید و یاقوت دانه اناری و ... استفاده کرد.

 

چرا گردنبند رولباسی را انتخاب کنیم؟

گردنبندهای رولباسی جزو گردنبندهای بلند به حساب می آیند ، بنابراین طول زنجیر گردنبندهای رولباسی نسبت به مدل های دیگر بیشتر است.
طول زنجیر گردنبندهای رولباسی معمولا بین 8 تا 12 اینچ متغیر است .استفاده از آویز یا پلاک همراه با این مدل گردنبند طول آن را افزایش می دهد. گردنبندهای رولباسی طرح های شیک و لاکچری با مضامین متفاوت دارند همچنین گاهی نیم ست طلا و یا ست کامل طلا آن نیز به عنوان سرویس عروس خریداری می‌شود.

 

گردنبندهای رولباسی

 

خانم ها در کدام کشورها گردنبند رولباسی میخرند؟

زنان هندی پیشگامان استفاده از گردنبندهای طلا بلند می باشند. برخی جواهرسازان گردنبندهای بلند طلا را با اسم "گردنبندهای نیمه حرام" نیز می شناسند. استفاده از گردنبند طلا بلند در کشور هند از گذشته بسیار رایج بوده است و اکنون نیز اغلب ست کامل طلا و یا نیم ست طلا آن متناسب با لباس فستیوال و یا لباس عروس طراحی می‌شوند.
اکثر طرح های به کار رفته در گردنبندهای رولباسی هندی نقش طاووس، لاکشمی دیوی، کاسولو و یا گوتاپاسولو می باشد این طرح ها آثار هنری پیچیده‌ای به حساب می آیند و استفاده از آن‌ها بیشتر مناسب مراسم و یا موقعیت های ویژه است. استفاده از این گونه نقش ها در ایران چندان رایج نمی باشد.

 

خرید گردنبند طلا رولباسی


بسیاری از بانوان تصور می کنند گردنبندهای رولباسی طلا قیمت بسیار زیادی دارند و به همین دلیل به خرید جنس نقره یا بدلیجات آن روی می آورند. امروزه برندهای معتبر بسیاری مانند سواروسکی تلاش کرده اند گردنبند های رولباسی تولید کنند که تفاوت کمی در قیمت ایجاد می کنند . در طراحی زیورآلات سواروسکی از چرم مشکی و یا گردنبندهای مهره‌ای خبری نیست ولی در عوض، شما می توانید به وفور انواع نگین ها و کریستال هایی را که با ظرافت تمام روی آن ها کار شده است را در زیورآلات طراحی شده توسط این برند مشاهده نمایید .

 

گردنبندهای رولباسی


آیا استفاده از گردنبندهای رومانتویی طلا محدودیت دارد؟

استفاده از گردنبندهای رولباسی برای نوزادان و کودکان مناسب نمی باشد .
بسیاری از افراد تصور می کنند از گردنبندهای رولباسی فقط در مراسم رسمی استفاده می شود در صورتی که شما می‌توانید از این مدل گردنبند طلا به عنوان یک اکسسوری همیشگی در استایل روزمره ی خود نیز استفاده کنید و بهتر است در انتخاب آن به این نکته توجه کنید که طرح آویز و یا مدل کلی گردنبند می تواند استایل شما را رسمی یا کژوال نشان دهد .

 

 

منبع:

https://www.vaibhavjewellers.com/gold-jewellery/women/necklace.html?p=44
https://www.melorra.com/jewellery/necklaces/

 

 

دیگر مطالب مرتبط در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر تانیاگلد:

مروری بر انواع مدل های گوشواره بچگانه در سال ۲۰۲۱

مروری بر طراحی نیم ست طلا خورشیدی

مروری بر ترند نیمست طلا توری جدید

 

 

«با ذکر منبع، کپی این مطلب بلامانع است»