معرفی گوشواره حلقه ای طلا جدید و خاص

گوشواره حلقه ای طلا یکی از قدیمی ترین اكسسوری های موجود می باشند که از گذشته تا كنون مد هستند . از مصر باستان تا آمریکای مدرن ، مردان و زنان از گوشواره های حلقه ای در طول قرن ها استفاده می كردند.

۱۴۰۰ دوشنبه ۱۰ خرداد
1608 بازدید
معرفی گوشواره حلقه ای طلا جدید و خاص

گوشواره حلقه ای طلا یکی از قدیمی ترین اكسسوری های موجود می باشند که از گذشته تا كنون مد هستند . از مصر باستان تا آمریکای مدرن ، مردان و زنان از گوشواره های حلقه ای در طول قرن ها استفاده می كردند.
در گذشته گوشواره های حلقه ای جزو جدا ناپذیری از دارايی پادشاهان برای نشان دادن موقعیت اجتماعی آن ها بوده اند و امروزه اين مدل گوشواره بیانگر اعتماد به نفس ، قدرت و تنوع مي باشد. گوشواره های حلقه ای كه به شكل یک دایره کامل هستند نمادی از تمامیت ، وحدت و بی نهایت می باشند.

 

گوشواره حلقه ای طلا تانیاگلد


اين مدل گوشواره با طرح های بسیار و اندازه های منحصر به فرد، باعث زيباتر ديده شدن استايل و چهره ی شما مي شود .
امروزه بسیاری از زنان با اعتماد به نفس ، تأثیرگذار و زیبا گوشواره های حلقه ای را به عنوان يک آيتم اصلی در بين اكسسوری های خود انتخاب کرده و آن ها را دوست دارند. هندسه ی حلقه ای اين گوشواره با یک لباس مناسب توجه افراد را به ویژگی های صورت شما جلب می کند و به طور طبیعی زیبایی بی نظیر شما را برجسته تر می نمايد ، همچنين گوشواره های حلقه ای از گذشته تا کنون همیشه مد بوده و با استفاده از این آیتم می توانید در هر سنی شیک و به روز باشید.

گوشواره های حلقه ای طلا به شکل هندسی نیز بخش بزرگی از شیک ترین گوشواره های موجود در بازار امروز را تشکیل می دهند.

 

 

گوشواره حلقه ای طلا با آویز


گوشواره های حلقه ای طلا با آویزهای کوچک بسیار ترند هستند: آنها معمولاً خیلی بزرگ نیستند و دارای عناصر چشم نواز کوچکی مانند حلال ماه ، ستاره و... می باشند ، می توانید آن ها را با وسایل تزئینی همچون سنگ های مارکو زینت داده و یا با گوشواره های میخی همزمان استفاده کرده و یک سبک‌ استایل جدید را ایجاد کنید .

 

گوشواره حلقه ای طلا با آویز


گوشواره های حلقه ای با دو حلقه متصل به هم


گوشواره های حلقه ای یک اكسسوری ضروری بین دوستداران مد می باشند . در حال حاضر ، شاهد طرح های به روز شده ی این مدل هستیم مانند طرح دو حلقه ی متصل به هم که بسیار نو و زیبا است .

 

گوشواره حلقه ای طلای سفید 


بیشتر افرادی که علاقه مند به استفاده از جواهرات می باشند ترجیح می دهند جنس این اکسسوری ها از طلا باشد ، اما امسال گوشواره هاي حلقه اي نقره ای رنگ بسيار ترند شده است ، به همین شما می توانید با استفاده از طلای سفید جذاب و به روز به نظر برسید .



گوشواره حلقه ای طلا بافته شده 


گوشواره های طرح برجسته و بافته شده ی حلقه ای‌ جزو ترندهای محبوب دهه 80 بوده و امسال دوباره به ترندهای بسيار محبوب تبدیل شده اند .



گوشواره حلقه اي طلا با رنگ متفاوت


آیا مي دانستيد می توانید يك جفت گوشواره كه هركدام از آن ها رنگ متفاوتی دارند را همزمان با هم استفاده كنيد ، ترند شدن گوشواره با رنگ های متفاوت به شما اين امکان را می دهد عناصر مخالف را با هم تركيب كنيد.

 


گوشواره حلقه ای طلا نگين دار


گوشواره های حلقه ای نگين دار ساده ترین راه برای خاص كردن هر چیزی می باشند . با آن ها می توانید خاص و شیک باشید ، حتی اگر این گوشواره ها را فقط با‌ یک تی شرت ساده و شلوار جین ست کنید .



گوشواره حلقه ای طلا نئونی 


اگر شما از استفاده از رنگ های تند مانند صورتی نئونی و زرد فسفري نمي ترسيد ، این ترند برای شما بسيار مناسب است. کافی است یک جفت گوشواره نئونی را با یک لباس مشکی استفاده نماييد تا استايل خاص خودتان را داشته باشيد.


گوشواره حلقه ای طلا نئونی 
گوشواره حلقه ای طلا مستطیل


اين گوشواره ها یک مدل کلاسیک مي باشند كه برای استفاده ي روزمره به اندازه کافی سبک هستند و در عین حال برای استفاده در یک مهماني نيز بسيار مناسب مي باشند . اين مدل گوشواره را بهتر است برای ظاهری زیباتر به تنهایی استفاده نماييد.


گوشواره حلقه اي طلا دو رنگ


این حلقه های طلا زرد و سفید ترکیب کاملی را تشکیل می دهند که با تمام زیورآلات شما هماهنگ می باشند .

 

گوشواره حلقه اي طلا دو رنگ

 

گوشواره حلقه اي طلا رنگی


گوشواره هاي حلقه ای رنگارنگ را به احتمال زیاد اولین باری نیست که خریداری می کنید، اما جالب ترین سبک مجموعه شما خواهد بود و گزینه ای آسان برای ست شدن با لباس های شما می باشد ، که شخصیت خاص شما را تداعی می کنند .

 

 

منابع:

https://www.vogue.com/article/best-everyday-hoop-earrings
https://www.stylist.co.uk/fashion/best-gold-hoop-earrings-designer-jewellery-independent-brands-buy-online/274638
https://www.styleoholic.com/trendy-hoop-earrings-to-wear/

https://www.whowhatwear.co.uk/pretty-earrings
https://www.crfashionbook.com/fashion/g13118834/fashion-trend-celebrity-hoop-earrings/

 

 

دیگر مطالب مرتبط در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر تانیاگلد:

۱۱ پیشنهاد خرید گردنبند برای دختران

مروری بر ترند گردنبندهای رولباسی

مروری بر طراحی نیم ست طلا خورشیدی

 

 

«با ذکر منبع، کپی این مطلب بلامانع است»