چگونه دستبند عروسی را انتخاب کنیم؟

دستبندهايی كه مناسب عروس می باشند بسيار متنوع هستند، از دستبندهای کلاسیک زیرکونیا مکعبی گرفته تا سبک های مدرن

۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۹ خرداد
1093 بازدید
چگونه دستبند عروسی را انتخاب کنیم؟

دستبندهايی كه مناسب عروس می باشند بسيار متنوع هستند، از خرید دستبند طلا کلاسیک زیرکونیا مکعبی گرفته تا سبک های مدرن و جسورانه دستبند عروس اما چگونه متوجه شويم کدام مدل را بايد انتخاب کنیم ؟

دستبند مدل غروس


از لباس عروس و سایر لوازم جانبی عروس كه بگذريم، بهتر است شما برای روز عروسی خود یک دستبند عروس را بیابید تا با عناصر ظاهری شما هماهنگ بوده و ظاهر شما را تکمیل کند.
مثلا برای یک لباس عروس سبک کلاسیک، یک دستبند کریستال مدل تنیسی براق انتخاب کنید يا اگر لباس شما شامپاینی رنگ باشد، یک دستبند عروسی طلایی رنگ بسیار مناسب خواهد بود .
برای زیبا تر جلوه کردن و لوکس بودن هر چه بيشتر در عروسی، یک دستبند مروارید زیبا انتخاب کنید. رشته ای از مرواریدهای لومینسانس که مچ شما را احاطه می کنند جذابیت بی انتهایی دارد .
اگر به سبك مدرن علاقه داريد ، مي توانيد یک دستبند ظریف که با چند مروارید بی نقص تزئین شده است را انتخاب نماييد.


تاریخچه ی النگو و دستبندهایی که در مراسم عروسی استفاده می شدند :


درگذشته ، دستبندهاي سبک چوبی برند Sienna Miller با ظاهر بوهمی بسيار ترند بود، در سال 1963 الیزابت تیلور با جواهرات مارپیچ طلای خود در کلئوپاترا دستبندهای بازویی را ترند کرد. دستبند طرح love کارتیه دارای قدمتی در حدود 50 سال می باشد که هميشه مورد پسند مردان و زنان بوده، این در حالی است که از دهه ی نود تاکنون دستبندهای رزین انتزاعی Marni در دنیای مد بسيار محبوب بوده اند.
همچنين برندهايي مانند Boodles و Mallory همواره در حال خلق آثار هنری پوشیده از الماس مي باشند .



از جمله مدل های دستبند عروس زیبا برای تکمیل ظاهر عروسی شما استفاده می شود



بسیاری از عروس ها یک ست جواهر متناسب با لباس عروس خود استفاده می كنند ، اما شما حتما نبايد دستبند مورد نظر را با ساير اكسسوری هايتان ست کنید ؟
می توانید یک دستبند را انتخاب کنید که از سایر اكسسوری هایتان متفاوت باشد و به راحتی با این کار مطابق با مد پیشرفته و هر چه بهتر بدرخشید



دستبند النگویی :


این دستبندهای پیچیده با عرض های مختلف و طرح های متفاوت مناسب یک لباس عروس منجوق دوزی و مهره دار بوده و با نگین های بسیار و طرح های کار شده ی زیاد استایل شما را تکمیل می كند و به لباس عروس جلوه ای دوچندان می بخشد.



دستبند های مروارید :


رشته های مروارید متعدد در حدود سه تا پنج ردیف كه توسط طلای سفید و الماس تقسیم شده است، این دستبند مناسب عروس هايی است كه به سبک وينتبج علاقه مند هستند .

 


دستبند تنیسی :


يك دستبند مدل تنيسي براي يك عروسي كلاسيك بسيار مناسب است اين مدل دستبند هميشه طرفداران خودش را دارد

جواهرات فرصتی عالی برای وارد کردن رنگ و زیبایی به لباس عروسی شما هستندو شما مي توانيد از جواهراتی كه سنگ ياقوت كبود، زمرد و... دارند نيز استفاده كنيد.

هیچ دلیلی وجود ندارد که شما مجبور باشید تمامی اکسسوری های خود را با یکدیگر ست کنی خود را به یک سبک دستبند گل ساده در روز عروسی خود ست کنید. شما می توانید چند قلاب با یک زنجیره از

گیاهان گل ، ظاهری جالب و نو را ایجاد می کند.




دستبند طرح love کارتیه :


این دستبند با الهام از کمربندهای قرون وسطی برای اولین بار در سال 1969 ساخته شده است و امروزه هنوز هم یکی از محبوب ترین مدل های دستبند می باشد. طراحی ساده و unisex بودن اين دستبند

در 50 سال گذشته باعث شده است اكثر سلبريتی ها از الیزابت تیلور و علی مک گراو گرفته تا کیتی هولمز و روزی هانتینگتون-وایتلی از اين دستبند زيبا استفاده کرده و خاص تر از همیشه به نظر برسند .


دستبند طرح love کارتیه


دستبند مدل باز از برند Chopard :


دستبند برند chopard از طلای رز گلد 18 عیار ساخته شده است و در یک سر آن یک الماس شناور و سر دیگر آن قلب مروارید دارد ، این دستبند طراحی بسیار خاصی داشته و استفاده از آن به شما

شیک بودن را هدیه می دهد .





دستبند برند Thread Pandora :


این دستبند طراحی مینیمالیستی خود جذابیت را به نمایش می گذارد و براي عروس هايی كه ساده پسند مي باشند و با سادگی هر چه بیشتر به زیبایی می درخشند بسيار مناسب است.



دستبند برند Thread Pandora

دستبند Van Cleef & Arpels :


این دستبند طلای زرد بوده که با آویز گل شبدر که داخل آن با سنگ های قرمز پر شده است ، زینت داده شده ، این نوع دستبند يک انتخاب مناسب و شیک مي باشد.




بنگل برند De Beers :


این بنگل ساده بوده اما در عین حال جلوه ای نمایشی دارد که از طلای سفید براق 18 عیار و الماس های ريزی كه برش گرد دارند می باشد.

بنگل برند De Beers

Victoire de Castellane :


این برند از سال 1998 طراحی جواهرات را برای Dior انجام داده است. 20 سال بعد ، قطعات او هنوز به همان اندازه مسحورکننده مي باشند.

 

 

 

منبع :

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط دیگر سایت طلا و جواهر تانیاگلد:

فرق طلای زرد با طلای هندی

معرفی گوشواره حلقه ای طلا جدید و خاص

انواع مدل‌های گردنبند عشق در سال 2021

 

«با ذکر منبع، کپی این مطلب بلامانع است»