خرید نیم ست رنگ طلا مسی ارزان

تقریبا بیشتر افراد جواهرات رزگلد را می پسندند. در سال های اخیر،رنگ مسی یا رزگلد به عنوان جایگزین معاصر رنگ گلد و سفید شناخته شده است

۱۴۰۰ دوشنبه ۳۱ خرداد
962 بازدید
خرید نیم ست رنگ طلا مسی ارزان

مروری بر جواهرات مسی

تقریبا بیشتر افراد جواهرات رزگلد را می پسندند. در سال های اخیر،رنگ مسی یا رزگلد به عنوان جایگزین معاصر رنگ گلد و سفید شناخته شده است و بسیاری از برندهای طلا و جواهر در سراسر دنیا سعی بر آن دارند تا در ساخت اکسسوری هایشان از رنگ رزگلد به عنوان رنگ اصلی استفاده نمایند. بهره وری از رنگ گرم مسی هیچگونه محدودیتی ندارد و جواهرسازان قادرند از آن در ساخت و پرداخت النگو طلا، انگشتر طلا، دستبند طلا، گردنبند طلا و دکمه سردست بهره ببرند.
طراحان طلا و جواهر با افزودن نگین های سفید و قرمز یا سنگ زمرد، فیروزه، یاقوت ، صدف و مروارید انواع اکسسوری های طلای مسی رنگ را با شکل و شمایل شیک مدرن ارائه می دهند. بدیهی است که قیمت جواهرات طلای مسی رنگ به عوامل متعددی بستگی دارد و اصل بودن سنگ استفاده شده در آن به طور مستقیم بر روی قیمت کلی جواهرات تاثیرگذار می‌باشد.

خرید طلا مسی رنگ
چه چیزی باعث جلوه خاص‌تر جواهرات مسی رنگ شده است؟


ضروری است بدانید که قدمت به استفاده از رنگ مسی در جواهرات به تمدن روم باستان برمی‌گردد. امروزه شما رنگ مسی را بیشتر در قالب جواهرات رزگلد می بینید وشما با خرید نیم ست طلای مسی رنگ صاحب یک جواهر اصیل و زیبا خواهید شد.


خرید جواهرات مسی زنانه ارزان


امروزه بسیاری از طراحان طلا و جواهر با طراحی و ساخت جدیدترین جواهرات رزگلد حس زنانگی را به طلا و جواهر القا می کنند وهمچنین تداعی گر رنگ خاص مس می باشد .
جواهرات رزگلد به دلیل سطح صیقلی ؛ درخشش و جلای بیشتری دارند.
شما می توانید با توجه به استایل خود از طرح های ساده، مینیمالیستی و هندسی استفاده نمایید.
برخی از هنرمندان ایرانی از رنگ رزگلد در ساخت اکسسوری هایشان استفاده می نمایند تا شکل و شمایل سنتی را حفظ کنند.
با وجود آنکه دوران استفاده از جواهرات مسی رنگ زنانه به هزاره ی هشتم پیش از میلاد بازمی‌گردد، اما، همچنان رنگ مسی جزو محبوب‌ترین رنگ ها در ساخت طلا و جواهرات می باشد همچنین رنگ رزگلد یا مسی نماد شانس و عشق نیز می باشد .

خرید جواهرات مسی زنانه ارزان
نیم ست طلای مسی رنگ سفارشی


بعضی بانوان تمایل دارند جلوه نیم ست طلای مسی رنگ خود را خاص ‌تر کنند و خبر خوش این است که شما قادر خواهید بود اکسسوری های مورد نظرتان را با طرح و مدل دلخواه خود سفارش دهید همچنین شما می توانید با حکاکی حروف اول اسمتان طراحی آن را خاص و منحصر به فرد نمایید.

 

نیم ست طلای مسی رنگ


آیا نیمست طلای مسی رنگ انتخاب خوبی برای سرویس عروسی می باشد؟


قیمت روزافزون طلا و جواهر باعث شده است تا بسیاری از آقایان و بانوان ترجیح دهند به جای ست کامل نیم ست طلا را برای روز عروسی خود انتخاب و خریداری نمایند و همین مساله باعث شده است طراحان وقت بیشتری برای طراحی نیم ست های طلای عروس بگذارند .
اگر شما به عنوان مهمان در مراسم عروسی حضور دارید می توانید هدایای عروس و داماد را در قالب جواهرات مسی رنگ انتخاب نمایید ؛ شما با حکاکی اسم و یا یک جمله ی زیبا می‌توانید هدیه ی به یاد ماندنی را به عروس و داماد پیشکش نمایید.

نیمست طلای مسی رنگ انتخاب خوبی برای سرویس عروسی


آیا آقایان می توانند از اکسسوری های مسی رنگ استفاده نمایند؟


جواهرات رزگلد به دلیل رنگ خاکی که دارند در میان آقایان بسیار محبوب می باشد . استفاده از جواهرات مسی رنگ هیچگونه محدودیتی ندارد و جواهرات رزگلد مردانه برای مردانی که تمایل دارند جزئیات خاص و قابل توجهی را به استایل خود بیافزایند بهترین گزینه است.
رنگ مسی یا رزگلد باعث می شود میان جمع بیشتر دیده شوید. دکمه سردست، انگشتر و همچنین دستبند طلا از جمله جواهرات مسی رنگ مردانه به شمار می‌روند و استفاده از این جواهرات بین آقایان بسیار رایج می باشد.

 

اکسسوری های مسی رنگ برای آقایان

 

 

منبع:

https://www.alicemadethis.com/blogs/journal/copper-jewellery

https://www.jewelryshoppingguide.com/what-is-copper-jewelry/

 

 

 

مطالب مرتبط به سایت طلا و جواهر تانیاگلد:

چگونه دستبند عروسی را انتخاب کنیم؟

فرق طلای زرد با طلای هندی

معرفی گوشواره حلقه ای طلا جدید و خاص

 

 

«با ذکر منبع، کپی این مطلب بلامانع است»