جدیدترین مدل گوشواره طلا 2020

جدیدترین مدل گوشواره طلا را میتوان در شبکه‌های مد و مراسمهای بزرگی مثل ارائه جوایز اسکار مشاهده نمود. تانیاگلد مدلهای جدید گوشواره طلا را به مشتریان خود ارائه میدهد.

۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۸ دي
3083 بازدید
جدیدترین مدل گوشواره طلا 2020

امروزه می توان جواهرات مختلف را مطابق با مد سال ۲۰۲۰ در سراسر جهان مشاهده کرد . آیا نگران این موضوع هستید که چه سبک استایل و جواهراتی بر اساس مد سال ۲۰۲۰ انتخاب کنید؟
در سال 2020 همه چیز جسورانه ، روشن و منحصر به فرد است. سبک های زیبا و چشمگیر بسیاری برای علاقمند شدن و انتخاب در هر دسته از جواهرات در سال 2020 وجود دارد. در اين متن ما به سبک های مختلف گوشواره طلا مطابق مد سال ۲۰۲۰ خواهيم پرداخت.

مشاهده جدیدترین مدل گردنبند طلا  2020 

 

گوشواره طلا 2020

 

گوشواره های دو تكه(Front Back) :

در چند سال گذشته که گوشواره های دوتكه به عنوان یکی از پیشتازان عرصه ی مد به شمار می آمدند ، همچنان این پیشتازی خود را حفظ کرده اند . با این حال ، امسال نيز اين گوشواره ها به ظاهری شیک تر ، چشم گیر و مطابق مد روز تبدیل شده اند . در سال های گذشته این گوشواره ها که بسیار مینیمال و ساده بوده اند را با سنگ های براق زینت داده و جذابیت آنها را دو چندان ساخته اند، در حالی که در سال 2020 به گونه ای طراحی شده‌اند که داستانی را روایت کرده و بر این اساس زیبایی خود را به رخ می کشند .

 

گوشواره دوتکه

گوشواره دوتکه 2020

گوشواره های حلقه ای با سایز بزرگ:

گوشواره های حلقه ای طلا یکی از برترین مدل ها در سال۲۰۲۰ می باشند . در این سال ، حلقه های کلیپسی و حلقه های ریز از بازار خارج شده اند و جای خود را به حلقه های بزرگ داده اند .امروزه این مدل گوشواره ها بر روی فرش قرمز و در گوش شیک پوشان و افراد برتر جامعه رخ نمایی مى كنند .

با وجود اینکه گوشواره های حلقه ای بزرگ یکی از جذاب ترن مد های سال 2020 میلادی به شمار می آيند ، اما در زیر مجموعه ی آن انواع خاصی از اهمیت بالاتری برخوردار می باشند برای نمونه می توان از گوشواره های حلقه ای بزرگ نام برد که بر روی آنها الماس کار شده باشد .گرچه طلای رز در چند سال گذشته برترین فلز گرانبها بوده است ، اما امسال رزگلد جایگاه خود را به طلای زرد ‌و سفید داده . امروزه می توان با مشاهده ی برترین برند های نیویورک و لندن دریافت که طلای زرد و طلای سفید از محبوبيت بیشتری برخوردار می باشند .

 

گوشواره حلقه ای بزرگ

 

گوشواره های میخی منحصر به فرد:

در حالی که بسیاری از جواهرات در سال 2020 دارای ابعاد بزرگ می باشند ، اما هنوز هم مدل های بسیار زیبا برای افرادی که ترجیح می دهند جواهراتی با سایز کوچکتر و استفاده ی آسان تر بپوشند وجود دارد . در گروه گوشواره های میخی می توان انواع مدل های خاصی را مشاهده کرد که برای استفاده ی روزمره مناسب بوده و زیبایی خاصی را به شما می بخشد .
در میان این مدل های منحصر به فرد می توان به استاربراست ها ( ستاره های هشت پر ) ، اشکال خاص مثلثی و اشکال انتزاعی که بیش تر از شکل گل الهام گرفته اند اشاره کرد .
عکسی که در پایین قرار گرفته نمونه ی کاملی از گوشواره های میخی مطابق با مد سال‌ ۲۰۲۰ می باشد و همانطور که مشاهده می کنید این گونه گوشواره ها در عین سادگی ، جلوه ی خاصی را به شما اعطا می کنند .
شما می توانید از این گوشواره ها در مواردی همانند یک پیاده روی ساده استفاده کنید و یا آن ها را در مناسبت های مختلف همانند مهمانی ها بپوشید .

 

گوشواره میخی

 

گوشواره های الماس بیضی شکل و برش های مختلف الماس :

گوشواره های الماس هرگز از دایره ی مد خارج نمی شوند ، با وجود اینکه بسیاری از مدل های مختلف گوشواره ی حلقه ای یا آویزی از مد افتاده اند ولی گوشواره های الماس همواره مطابق مد بوده و امسال خودنمایی می کنند .
در سال ۲۰۲۰ گوشواره هایی که دارای سایز بزرگ هستند را می توان در تمامی موقعیت ها مشاهده کرد ، اما طراحان طلا و جواهر در کنار این مدل ها به گوشواره های ساده و شیک مطابق با مد ۲۰۲۰ نیز می پردازند ، بنابراین آن دسته از افرادی که خواهان چنین‌ مدل هایی هستند می توانند آن ها را با انواع مختلف گردنبند زنجیری بزرگ ، جواهراتی که در آن مروارید به کار رفته و چوکر های پهن بپوشند .
از جمله گوشواره های میخی که با الماس زینت داده شده اند می توان به گوشواره های سولیتر اشاره کرد ، شما می توانید با انتخاب این سبک گوشواره به ظاهر زیبای خود درخشش دو چندان ببخشید و جذابیت خود را تکمیل کنید .
الماس هایی که دارای شکل فانتزی خاص می باشند ( به غیر از الماس برش گرد ، بقیه ی اشکال فانتزی محسوب می شوند ) توانسته اند جایگاه ویژه ای در مد سال ۲۰۲۰ برای خود به دست بیاورند ولی در میان آن ها الماس بیضی شکل ( oval ) محبوبیت بیش تری داشته و به یکی از برترین مدل های سال ۲۰۲۰ تبدیل گشته اند که از جمله کاربرد آن می توان به حلقه های ازدواج ، گردنبند های الماس و انواع مدل های دیگر جواهرات اشاره کرد .
الماس گلابى ( pear shape ) شكل یکی از مدل های دیگر الماس هستند که بعد از الماس گرد دارای محبویت خاصی می باشند .

 

گوشواره الماس

 

گوشواره با تزیین الماس و سنگ های قیمتی:

گوشواره هایی که الماس و سنگ های قیمتی ( رنگ های مختلف ) را دارا می باشند ، به یکی از زیباترین جواهرات در سال ۲۰۲۰ مبدل گشته اند .
در میان این دسته از جواهرات سنگ های قیمتی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد ، زیرا علاوه بر تنوع به دلیل دارا بودن سنگ هایی با رنگ های مختلف ، همواره مطابق با مد روز بوده و زیبایی شما را دو چندان می سازند .
در این مطلب به این موضوع می پردازیم که افراد بیش تر خواهان کدام یک از سنگ های قیمتی می باشند ؟
در میان سنگ های قیمتی یاقوت کبود ( sapphire ) همانند یاقوت سرخ ( rubies ) از محبوبیت بالایی برخوردار است .
استفاده از یاقوت کبود در حلقه ی نامزدی کیت میدلتون دلیل اصلی شهرت این جواهر در سال ۲۰۲۰ می باشد .
اگر گوشواره هایی که با یاقوت کبود یا یاقوت سرخ زینت داده شده اند نظر شما را به خود جلب کرده اند ، نگران نباشید زیرا این جواهرات علاوه بر اینکه مطابق با مد سال ۲۰۲۰ بوده ، وابسته به زمان نمی باشند و هیچگاه از دایره ی مد خارج نمی شوند .

 

گوشواره با سنگ قیمتی رنگی

 

 

منبع: Diamondstuds.com

مطالب دیگر در سایت  فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر تانیاگلد:

جدیدترین مدل‌های حلقه نشان و نامزدی 2020

مدل انگشتر طلا 2020

 

 

«با ذکر منبع، کپی این مطلب بلامانع است»