مدل انگشترطلا 2020

انگشتر جزو زیورآلاتی است که همیشه در بین خانم ها طرفداران بسیاری داشته است . انگشتر ها در طرح ها و رنگ های مختلف جهت پاسخ گویی نیاز مشتری ارائه میشوند.

۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۴ اسفند
1799 بازدید
مدل انگشترطلا 2020

انگشتر جزو زیورآلاتی است که همیشه در بین خانم ها طرفداران بسیاری داشته است . انگشتر ها  در طرح ها و رنگ های مختلف مانند طلای سفید ، طلای زرد ، انواع انگشتر های نگین دار و بی نگین وجود دارند که پاسخ گوی نیاز مشتری هستند.همانطور که گفته شد انگشتر های طلا مدل های متنوعی دارند  برخی پهن و برخی طریف ، برخی سفید و برخی زرد . امروزه انواع طلای سفید به همراه نگین های متنوع بر روی آن در بین خانم ها پر فروش تر از قبل شده است. همچنین انگشتر های بزرگ همراه با نگین های درشت روی آن جزو مدل های پر طرفدار هستند.  استفاده از این انگشتر ها برای مجالس بسیارخاص و شیک است.

مدل انگشتر طلا بدون نگین

انگشتر طلا بدون نگین

با توجه به افزایش قیمت طلا برخی هم چنان ترجیح می دهند از مدل های بدون نگین و سنگ های قیمتی استفاده کنند . همانطور که می دانید در زمان خرید طلا وزن سنگ های قیمتی استفاده شده بر روی آن هم جز وزن طلا محاسبه و قیمت گذاری می شود و در زمان فروش وزن سنگ آن کم خواد شد در نتیجه خریدار در زمان فروش ضرر خواهد کرد. در نتیجه بازار فروش انگشتر طلا بدون نگین هم چنان داغ است . این نوع انگشتر ها علاوه بر ساده بودن بسیار شیک و پر طرفدار هستند و ست کردن آنها با انواع زیور آلات دیگر ساده تر است.

مدل انگشتر طلا با نگین عقیق

عقیق از جمله سنگ های قیمتی است که از زمان های دور در ساخت زیور آلات طلا از آن استفاده می شد اما بیشتر در زیور آلاتی استفاده می شود که مخصوص بزرگسالان است. سنگ هایی مثل یاقوت و عقیق بر روی طلای زرد بسیار جذاب و دیدنی تر می شود. امروزه شاهد استفاده آقایان از انگشتر هایی با سنگ عقیق هم هستیم.

 

 

 

دیگر مطالب مرتبط در فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر تانیاگلد:

مدل انگشتر طلا 2020

آموزش طراحی انگشتر جواهر

جدیدترین مدل گوشواره طلا 2020

 

«با ذکر منبع، کپی این مطلب بلامانع است»